zondag 28 oktober 2007

Met restjes

Van het scrapbooken hou je ook regelmatig restjes over. De onderstaande kaart is dan ook met restjes scrapbookpapier gemaakt. De scan is ietwat wazig, dat komt door de grote bloem die erop zit. De bloem is namelijk van chipboard en dus wat dikker en dat gaat wat lastiger onder de scanner. Ik heb het chipboard beplakt met papier en deze uitgesneden. De randen die je blijft zien heb ik met een bijpassende kleur stift gekleurd, zodat je niets meer terugziet van het chipboard.

Vandaag ben ik ook uren bezig geweest met het bijwerken van mijn picturetrail. Tja, dat krijg je als je hem te weinig update! Ik heb eigenlijk alles gewijzigd wat er gewijzigd kon worden :o) Als je het leuk vind, neem dan hier eens een kijkje.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails