dinsdag 21 augustus 2012

Zomers

De laatste dagen hebben we eindelijk zomers weer in Nederland (en als echte Nederlander ga ook ik dan even 'zeuren' dat 30 graden of meer toch echt te warm is :-)). 

Deze temperaturen zijn voor mij te hoog om iets creatiefs uit mijn handen te krijgen, maar een tijdje terug heb ik wel twee kaarten gemaakt die toepasselijk zijn met dit zomerse weer. 


Van Michael Powell heb ik stempels van vrolijke strandhuisjes. De achtergronden zijn ge-sprayed met Dylusions Ink Sprays. De huisjes zijn ook met deze zelfde kleuren ingekleurd. Verder afgemaakt met en paar vrolijke woorden (gestempeld of met de Silhouette gesneden) en wat overige versieringen.




Het lijkt mij wel gezellig om in deze vrolijke strandhuisjes te zitten met het mooie weer! :-)


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails