maandag 2 januari 2012

Een nieuw begin

De allerbeste wensen! Een nieuw jaar is weer aangebroken, dat betekent ook weer een nieuw begin van veel dingen. Hopelijk gaat het weer een mooi (creatief) jaar worden!


Om hier goed mee te beginnen laat ik vandaag, in willekeurige volgorde, een aantal pagina's zien uit mijn Smashbook. Het boek staat geheel in het teken van mijn vakantie in september / oktober 2011 in Amerika. Ik ben nog niet helemaal klaar met het boek, maar het schiet al aardig op! Ik gebruik er geen specifieke technieken of materialen in, maar ik doe wat mij leuk lijkt. Niet te ingewikkeld of van tevoren veel nadenken over hoe het moet worden, maar gewoon plakken... Aan de hand van de foto's krijg je een indruk van hoe het boek wordt.








2 opmerkingen:

Jennie zei

Een mooie herinnering wordt het zo Natasja!

Danny zei

Leuk zo'n hobby !! ga zo door en neem eens zo'n fotoboek mee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails