zondag 10 januari 2010

Welkom 2010!

Alweer een nieuw jaar! Wat gaat de tijd toch snel, voor je er erg in hebt zijn kerst en Oud & Nieuw weer achter de rug en zijn we weer in het normale ritme aangekomen.


Ik had nog beloofd om de kerstkaarten te laten zien. Je ziet ze hierboven en hieronder afgebeeld. De kaarten passen nog prima in het winterse weer dat wij momenteel hebben! Wie had ooit gedacht dat we al zoveel weken ijs en sneeuw zouden hebben!

Ik heb ook nog een aantal kaarten gemaakt waar de sneeuwmannen niet op staan, maar kaarten in de vorm van sneeuwmannen. Ook erg leuk om te maken!

Alle sneeuwmannen zijn gesneden met de Silhouette. Deze machine gebruik ik eigenlijk veel te weinig, dus ik heb hem met kerst eens flink aan het werk gezet! En dat ging eigenlijk erg goed, dus zeker voor herhaling vatbaar :o)

Ik hoop dit jaar weer wat meer op mijn blog te laten zien. Je begrijpt het, het voornemen is er wel, nu nog de uitvoering! Hopelijk tot snel!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails