zondag 10 februari 2008

Eclectic Images

Wat vliegt de tijd! Het is alweer veel te lang geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet, het wordt er dus weer tijd voor! Ik heb de laatste weken niet zo heel veel tijd gehad voor mijn hobby en waar ik mee bezig ben geweest, kan ik nog niet laten zien :o) Dat is namelijk voor Joan's Designteam.

Gelukkig heb ik de laatste dagen weer iets meer tijd gehad en heb ik een aantal kaarten gemaakt met Eclectic Images, een erg leuk stempelmerk dat je kunt vinden bij Joan Gevaert. Op deze kaarten zijn de vrouw, de auto en de grote bloem afkomstig van dit stempelmerk. De achtergronden zijn gemaakt met Glimmer mist. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van mijn Silhouette, een snijmachine met super veel mogelijkheden omdat je van alles zelf maakt op je computer. Echt heel veelzijdig dus. De eerste kaart (Glitter Woman) heb ik trouwens voor mijn maandelijkse ruil met Sija gemaakt.



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails